O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

wtorek, 25 listopada 2014

Kolejny dzień

Chorowałam przez ostatni tydzień...jestem przez okropnie zmęczona...nie da się szybko wyzdrowieć i wypocząć gdy obok kręci się 9-cio miesięczny szkrab, który też przeziębiony...więc przy tym bardzo, ale to bardzo marudny. Męża też coś wzięło...Tak sobie wszyscy chorowaliśmy...A dom obrastał w brud...Inaczej nie da się tego określić...Dzisiaj wzięłam się trochę za odgruzowywanie...no i znowu jestem wykończona...Dobra, nie ma co narzekać...
Przed ciążą i w jej trakcie zarzekałam się, że moje dziecko przez pierwsze lata nie będzie oglądało bajek w tv...teraz...gdy lecą na TVP ABC "Domisie" L. siedzi jak  zahipnotyzowana...nic a nic na nią tak nie działa jak ta bajka (program)...i już nic na to nie poradzę...Dobrze, że to tylko 20 min...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz