O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

sobota, 7 marca 2015

CZYTANIE TO WYZWANIE 1-6/52

Jakiś czas temu przyłączyłam się do akcji promującej czytanie dzieciom i z dziećmi...
Czytałyśmy z Leną...
Oj czytałyśmy...
Jedynie nie publikowałyśmy...:)
Pora więc zacząć...
Seria Zwierzątka mojego malucha...
W serii ukazały się takie oto tytuły:
Historia pieska
Historia króliczka
Historia kucyka
Historia krówki
Historia słonika
Historia kotka
Wszystkie wyd. Olesiejuk

Książeczki są w twardej okładce, strony dość grube...
Malutkie dziecko (takie ponad roczne) jest w stanie samodzielnie przewracać strony...
Każda książeczka przedstawia krótką historię tytułowego zwierzątka i jego właściciela - przyjaciela...
Tekstu nie ma zbyt dużo...
Idelnie do wysłuchania przez małe dziecko...
Na tyle ile jest się w stanie skupić.

Moja Lenusia z zaciekawieniem wysłuchała wszystkich....
Jednakże do gustu najbardziej przypadły jej dwie...



W historii o króliczku najbardziej spodobało się Lenie, że kotek często się śmiał, więc czytałam "hi hi hi"...
Ubaw był wtedy po pachy...
i tak za każdym razem..
Gdy tylko przeczytałam pierwsze HI Lena zaczynał się śmiać...
Takie ma poczucie humoru moje dziecko...
O drugiej niewiele trzeba pisać...
Właścicielką pieska  z książeczki jest dziewczynka o imieniu Lenka...
Jakbym czytała historię o niej samej...
Na dźwięk imienia posyłała mi promienny uśmiech...

Podejrzewam, że jeszcze nie raz wrócimy do tych ślicznych książeczek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz