O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

piątek, 6 marca 2015

WSZYSTKO W JEDNYM

Tyle się dzieje...
Jak to w życiu...
Jak to w życiu z dzieckiem...
każdego dnia niby to samo a jednak za każdym razem coś nowego dochodzi...

Pochwalę się, że chyba pierwszy raz w życiu...
No może nie pierwszy ale....
Wygrałam książkę z przepisami na fb z bloga kulinarnego...
Przeogromnie się cieszę...
Trzeba było podać przepis na danie z mięsa mielonego...
A że akurat takowe mięliśmy na obiad to pomyślałam...a co mi tam...spróbuję...
Przepis był na Klopsiki z warzywami zabielone śmietana i zagęszczone kaszką kukurydzianą...
Podawałam je z kaszą jaglaną....
Wszyscy w domu zajadaliśmy się...
Polecam także blog, na którym miał miejsce konkurs...
http://www.twardyszparag.pl/
Blog kulinarny...:)
Warto zajrzeć...

Przy okazji także wspomnę  o candy na innym blogu...
Link do candy i zarazem do bardzo fajnego bloga...
http://bycieszycsiezyciem.blogspot.com/2015/03/swinkowe-candy.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz