O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

piątek, 24 kwietnia 2015

ODWIEDZINY KUZYNÓW

Lena najbliższego kuzynostwa ma 7: czterech kuzynów i trzy kuzynki...
Przez parę miesięcy była najmłodsza...
Do czasu...:)
W październiku przyszli na świat najmłodsi kuzynowie: Piotruś i Pawełek...
Mieszkają za granicą, więc do teraz nie było możliwości spotkania się i zobaczenia chłopków, jak to się mówi na żywo...
Wreszcie doczekaliśmy się...
Trochę obawiałam się jak to będzie...
Bywało wcześniej, że Lena była zazdrosna o inne dzieci...
Że były przez nas przytulane itp itd...
Jakie było moje zaskoczenie...
Nie tylko moje ale i męża...
Lenusia była wprost zafascynowana młodszymi kuzynami....
Wpatrywała się w Nich jak w obrazek...
Dotykała...
Głaskała...
Cudowny widok...
Aż mi się serce ściskało, gdy na to patrzyłam...


Kochane chłopaczki

Pawełek

Piotruś

Jeden płacze, a drugi się śmieje



Nie płacz już...

Cacy, cacy..

Wzrok pełen miłości:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz