O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

niedziela, 11 stycznia 2015

Z nowym rokiem wypadałoby się wziąć za siebie...
Wiele osób pisze postanowienia...cele...marzenie...zadania do zrealizowania...
Pod tymi słowami kryje się praktycznie to samo...tylko pod innymi nazwami...
I na mnie przyszła pora...
Jednakże moja lista najprawdopodobniej będzie się różnić od list, które zazwyczaj się pisze...zna...czy czyta...
W mojej liście jest wszystko...
Od ważnych rzeczy typu: zapiszę się na jakieś studia podyplomowe lub kurs....
Do, dla niektórych bardzo mało istotnych spraw...wręcz pierdół...tj. będę pamiętać o balsamie do ciała...:)
Moja lista ma na celu bardziej zorganizowanie mojej osoby...
Jeżeli wszystko sobie zapiszę....
Nawet te mało istotne rzeczy...
Potrafię bardziej działać...
Zorganizować się...aby wykonać jakieś np. zadanie...
Być może wielu osobą wiele punktów z listy wyda się wręcz śmieszne... i nie warte pisania...
Nie dla mnie...
Listy pomagają mi w działaniu...

POSTANOWIENIA, CELE DO ZREALIZOWANIA, RZECZY DO ZROBIENIA (nazewnictwo jest nie ważne, kolejność przypadkowa): 
  1. Zapiszę się na podyplomówkę ( lub jakiś inny "większy' kurs zawodowy lub samokształcący);
  2. Będę więcej jeździć samochodem (oj kiepsko jest z tym u mnie....oj kiepsko);
  3. Postaram się żyć bardziej aktywnie fizycznie (rower, rolki);
  4. Przyłożę się do nauki języka angielskiego;
  5. Zrobię pierwszy krok do nauki pływania;
  6. Zacznę regularnie używać pilingu i balsamu do ciała;
  7. Przynajmniej raz na miesiąc przeczytam książkę typowo dla przyjemności;
  8. Nie zapomnę o codziennym odkurzaniu;
  9. Uzupełnię drzewo genealogiczne mojej rodziny w internecie;
  10. Nie będę pić Coca-coli i Pepsi;
Ok...narazie wystarczy...:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz