O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

czwartek, 15 stycznia 2015

LENA I JEJ KSIĄŻKOWA WIEŻA

Jakiś czas temu przeglądając internet i czytając różne blogi natknęłam się zdjęcia dzieci z wieżą zrobioną ze swoich książek. bardzo mi się ten pomysł spodobał. Nie pamiętam, na których dokładnie blogach to widziałam i kto był tego pomysłodawcą. Zaznaczam, że "gdzieś tam" jest twórca tego pomysłu. Ja tylko się inspiruję. Akcja już dawno z tego co kojarzę się skończyła, jednakże wcześniej nie miałam bloga ażeby przyłączyć się do owej akcji.
Teraz bloga mam, więc mogę też pokazać naszą wieżę. Lena trochę umorusana, jak to dziecko, ale naprawdę cud, że udało mi się zrobić jakieś zdjęcie, więc zamieszczam takie.





Do kolekcji książek Leny dochodzi jeszcze seria z Zielonego Wzgórza, którą specjalnie dla mojego dzieciątka kupuję. jeszcze nie miałam okazji zacząć jej czytać. I na to przyjdzie czas po wszystkich bajeczkach. A w przyszłości Lena, mam nadzieję, sama "zasiądzie z Anią, Emilką, Sarą" do lektury.


Zachęcam wszystkich do czytania książek różnego rodzaju!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz