O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

wtorek, 3 lutego 2015

CORAZ BLIŻEJ....

Rok temu o tej porze chodziłam jeszcze z ogromniastym brzuchem i czekałam na rozwiązanie...
A dzisiaj...?
Za trzy dni Lenusia skończy roczek...
Roczek...! ROCZEK...! ROCZEK...!
Nie mogę uwierzyć...
Tak to szybko zleciało...
Nawet nie wiem kiedy...
Mówi się, że z pierwszego roku pamięta się wszystko...
Chyba jestem złą matką...bo pomimo, że większość wydarzeń i szczegółów pamiętam to myślę, że tak nie dokładnie...
Dużo elementów się na to złożyło...ale tak po prostu ułożyło się życie...
Każdego dnia nadrabiam momenty i te utracone chwile, których nie pamiętam...

W niedzielę będziemy świętować pierwsze urodziny Leny...!
Przygotowania powoli trwają...
Menu jest...Tworzy się do niego lista zakupów...
Wystrój się tworzy..
Kreacją czeka przygotowana...
Co jeszcze...
Coraz więcej stresu...
ROCZEK to jednak wydarzenie...!

Relacja wkrótce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz