O mnie i moim świecie

O mnie i moim świecie

czwartek, 19 lutego 2015

ROCZEK

Miała być relacja z roczku...
Od tego dnia minęło już trochę czasu...
Wpisu wciąż brak...
Chciałam pokazać jak przystrojony był pokój, stół...
Z tego wszystkiego nawet zdjęć nie zrobiłam...
Obiecywałam sobie, że będę pisała, robiła scenariusz czy po porostu lisę przy tego rodzaju imprezach żeby wszystko się udało...
Zawsze jednak wyśmiewano mój pomysł..
Uważano, że to niepotrzebne...
I tak się potem kończy...
Brakiem zdjęć, które chciałam zrobić...
I ogólnie rzeczy, które planowałam zrobić w trakcie urodzin...

Na szczęście mamy "kilka" fotek upamiętniających tamten dzień...:)





Jestem Lenusia...

Dama z pszczółką...
Pierwszy pierścionek...

Pierścionek od pradziadków...



Cacy cacy Lenusiu...


Torcik...

No to dmuchamy...

W pudełku najlepiej

Z najlepszymi dziadkami pod słońcem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz